نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پایان پروژه ماتیاس ده ‌لیخت و یوونتوس

پایان پروژه ماتیاس ده ‌لیخت و یوونتوس

 

بعد از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سران یوونتوس و آژاکس برای انتقال ده‌لیخت بر روی یک مبلغ به توافق رسیدند.

 

به گزارش روزنامه De Telegraaf، ماتیاس ده لیخت برای انجام تمرینات پیش فصل، همراه با تیم آژاکس به اتریش سفر نخواهد کرد و با توجه به توافق نهایی شده بین یووه و آژاکس، این بازیکن هلندی به زودی راهی تورین خواهد شد.

 

بر اساس گزارش امروز این روزنامه پرتیراژ هلندی، اولین مبلغ پیشنهادی یووه برای این انتقال 50 میلیون یورو بود که با عدم پذیرش از سوی آژاکس و درخواست مبلغ 75 میلیونی، پروسه انتقال ده‌لیخت وارد مسیری طولانی و طاقت فرسا شد. اما با توجه به توافق نهایی بانوی‌پیر با خود بازیکن و تأکید او برای حضور در جمع بیانکونری، در نهایت همان مبلغ 75 میلیون یورو برای این انتقال مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 

با این همه روزنامه د. تلگراف در بخش پایانی گزارش خود تأکید کرده است که اگرچه داستان انتقال ده‌لیخت به تورین به سطور پایانی خود نزدیک شده، اما هنوز تمام نشده است.

 

گفتنی است ماتیاس ده‌لیخت یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان هلندی است که در سن 20 سالگی و پس از کسب دو ‌قهرمانی در هلند، یک نایب‌قهرمانی در لیگ اروپا و حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و فینال لیگ ملت‌ها، کشور خود را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: